martes, junio 19, 2007

Un banco muy especial

Ya sé que es un chiste fácil, pero es que cuando lo vi me dio la risa tonta. Está en Monterey, por si os interesa hacer algún depósito.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Sí, el xiste és fàcil, però ves, tots l'hem fet. Em sembla que és un banc holandès, perquè Amsterdam n'està ple. I també tenen un equip que corre al Tour i altres coses de bicis d'aquestes que es fan.

Neeeeena, m'he llegit la teva columna d'opinió, sencereta, i m'ha gustao. I jo crec que si aquí donen peles per a recerca científica o per al subtitulat d'una òpera, és perquè n'hi ha molta tradició, i a allà no. (Ja veus, seré un bon marit, dels que es llegeixen el que escriu llur esposa.)

Per cert: la MJ que ha deixat un comentari al blog del Josep que està a NY ets tu? Que vas fer la carrera amb l'Oriol, potser? Dios, el mundo está muy barrechao, no???

Anónimo dijo...

Coño Maria Jose, cuando me has dicho lo de un banco me esperaba un banco de sentarse. Este yo lo conocia de los que dice cristian, del ciclismo.
Pero si, hace gracia, ejejjeje. Supongo que si existe en españa le han cambiao el nombre como al mitshubitsi pajero o al hiundai Scoupe.
Por cierto aclara lo del Oriol. Tambien tiene un blog el oriol??? i el Josep????

MJ dijo...

Je je je, Crístian, doncs sí, conec a l'Oriol, també anomenat "llengua bífida" (és un apelatiu carinyós). Ell anava un any per davant meu a la facultat, però la meva millor amiga de la carrera va fer la tesi al seu departament. També vam jugar moltes partides de rol a casa seva, i el Josep es va apuntar a algunes.

Edgar: el Oriol no sé, pero el blog de Josep es http://www.imightbewrong.info/

Xavi Menós dijo...

jejejeejejeejjejej... el marius serra feia una seccio amb la mari pau huguet que anava sobre aixo...

Unknown dijo...

A ver quien es el guapo que entra a hacer un depósito.

LUIS PAÑOS dijo...

Pero has de tener una pasta gansa para hacer el depósito, no? Porque no me imagino a nadie diciendo "Tengo una pequeña inversión en el Rabobank"

David González García dijo...

Pues no, existe en España, y se llama así: Rabobank. Como dice un colega mío, al menos es un banco de los que no te mienten

De hecho, mi tía es holandesa y trabaja en Rabobank. Pobriña, lo que ha tenido que sufrir con el chistecito :P

MJou, gran blog! Keep it up